sannesijstermans.reismee.nl

Vervolg: eerste verslag vanuit Bali

Ik kom er net achter dat het tweede gedeelte van het vorige verhaal mist, dus bij deze nog een klein stukje. Gelukkig had ik voor het verwerken de tekst gokopieerd, dus nu plakken en dan kunnen jullie het tweede gedeelte ook nog lezen :-) De lokale bevolking is hier trouwens ook super aardig! Vandaag wat rondgelopen en iedereen begroet je heel vriendelijk en ze zijn allemaal heel nieuwsgierig naar waar je vandaan komt en wie je bent. De meeste spreken enkele woorden Engels, maar sommigen ook wel wat beter. Terwijl ik dit schrijf lig ik heerlijk aan het zwembad bij een resort. De WiFi verbinding is er de meeste plekken wel, maar foto's uploaden lukt nog niet. Jammer.. Anders had ik jullie vast heel jaloers kunnen maken met de foto's van het paradijselijk mooie zwembad ;-) Gisteren was even wennen, maar vandaag is zo relaxed! Morgen begint de introductieweek en gaan we naar de lokale markt en naar Monkey Forest. Ik kijk er erg naar uit en wil zoveel mogelijk meemaken. De verhalen die iedereen hier verteld zijn zo mooi dat ik, naast mijn vrijwilligerswerk, ook zoveel mogelijk andere dingen wil ondernemen. Leuk dat jullie me volgen en zo nieuwsgierig zijn! Hopelijk kan ik later nog wat foto's toevoegen, want de natuur is hier echt geweldig. En ook het huis, de mensen, de restaurantjes, de tempels. Wauw! Iedere keer als ik wat zie wil ik het het liefste allemaal met jullie delen. Tot schrijfs! Liefs xxx